onsdag 30 oktober 2013

Onsdag betyder V86!

Onsdagens tävlingar ser riktigt intressanta ut. En del favoriter ser ut att kunna få en match ikväll. Jag ska inte göra en kort historia lång utan skriver ner vissa hästar jag tror extra mycket på.

Avd 2
2 Ground Proximity. Kommer från en ö-v-e-r-t-y-g-a-n-d-e seger på V75. Gör sitt jobb och vinner med minst en längd?

Avd 3
9 Deal or No Deal. Är spurtstark och provat på V75. Belive Me är ett monster men min häst kommer förmodligen välja att starta i rygg på favoriten och således sitta där tills luckan (garanterat) kommer uppenbara sig över Solvallas upplopp. Då skulle jag vilja säga att det är 35-45% chans att hästen slår favoriten på fingrarna. Ska definitivt med på kupongen. 12%:are

Avd 4
10 Io Eld. Har farten för att utmana om segern. En outsider.
14 Press Photo. Har inte gått felfritt sedan i somras och då vann den med över 3 längder. Om felfri? 3%

Avd 5
2 Paradise Runner. Får en fin smygare. Även Västerbo Pay My Day är intressant i ny regi och nu med Jonny Takter.

Avd 7
1 Ulm Karsk blir inte favorit men från ledningen blir det inte lätt att tas med den. Även om man heter Maharaja.

Avd 8
10 Vodka and Oysters möter tuffa motståndare nu men hästen imponerade i senaste starten. Ska med på min kupong!


Snoken tycker: (Ursäkta bildkvalitén)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar