onsdag 6 november 2013

Jackpot Onsdag

Att det blir Jackpot är ibland lika kul som när man vinner, spänningen blir högre och man ser fram emot tävlingarna på ett helt annat sätt. Nog för att man varje kväll kan vinna storkovan men på jackpot-kvällar är det ju bara roligare att satsa. Satsa kommer jag att göra ikväll också, frågan är på vad och hur?

Redan i första avdelningen ställs vi inför svåra val. Jag vill nog påstå att Checco Boko och Increased Workload är mina favoriter till att ta hem det loppet. Checco Boko har äntligen fått ett bra läge, det började bli löjligt med alla nitlotter hästen drog. Increased Workload har stått för dåliga prestationer men en känsla inom mig säger att Adielsson kan fixa till det ikväll.

Jag skall skumma igenom resten av startlistorna och får förhoppningsvis återkomma efter jag lämnat in systemet. Tills dess kan ni hålla till godo med detta:






1 kommentar:

  1. Hej. Behöver du en ny medlem till något tillsammans bolag så är jag intresserad. Min mail är jw86@live.se

    SvaraRadera